wtorek, 29 października 2013

Vampire Diaries: Echo

Ten dzień miał być zwyczajny,
dźwięk tramwaju o poranku,
ludzie lekko odginający się w tył zanim ruszy,
tory do następnego przystanku.
I nagle echo, echo, zabrzmiało,
i nagle echo, echo, coś mu dało.
Przypomniałam sobie Ciebie,
i to, że nie ma szans odwrotu,
Decyzje, które podjęto za nas,
decyzje, na które wpływ nasz do walka,
trzeba by wziąć się za siebie,
sprawiając o tyle więcej kłopotu,
każdemu, każdemu co zajmie czas.
Przypomniałam sobie, że niektóre rodzaje walki,
nie przynoszą zwycięstwa,
a jedynie określają to ile mieliśmy w niej sił,
jak bardzo zacięty był ten, co z nią tak żył.
I nagle echo, echo, jeszcze raz zabrzmiało,
moje serce drgnęło, lecz stabilnie drgało.
Nie mieć możliwości zobaczyć Cię jeszcze raz,
wiedzieć, że głosu pewnie też nie usłyszę,
z tym lekkim drganiem dźwięku w powietrzu,
z tym lekkim drganiem, co dekorowało ciszę.
Nie mieć możliwości oprzeć znów pleców o Twój bark,
bądź Twe ramiona,
nie czuć ciepła, bezpieczeństwa, które czułam dawniej,
w Ciebie wtulona.
Jak echo, echo, które rozpływa się w końcu wśród cząsteczek,
wśród cząsteczek powietrza,
Jak echo, echo, które brzmiało, gdy Damon - ten wampireczek,
rozmawiał uśmiechnięty w pokoju z Eleną.
I czekał aż się przyzna, aż się przyzna, że za nim tęskni,
jakby to wtedy miało jakieś znaczenie,
jakby wtedy towarzyszące im otoczenie,
miało choć trochę pomóc, pomóc jego uczuciu do niej samej.
Miało sprawić, że może zmieniła zdanie,
bądź by tylko pamiętała, na długo pamiętała,
o tym uczuciu z tej chwili, gdy wstanie,
i będzie kolejny dzień swój nieopodal spędzała.
(październik 2013)
(Inspiracja: J.Walker, Echo (The Vampire Diaries Soundtrack, season 3 episode 02))
Damon Salvatore (Ian Somerhalder) and Elena Gilbert (Nina Dobrev)

Vampire Diaries: Echo


Pop pierwsze to chciałam Wam wszystkim podziękować za docenianie tego, co piszę. Dziś ktoś właśnie zrównał mnie do niemal naturalnej rzeczy. W pewnym stopniu to rani twórcę, gdy słyszy, że jest jak inni, nie wnosi niczego od siebie. Pocieszacie, więc mnie ogromnie, gdy słyszę słowa o talencie. Miło być choć w jednej rzeczy potencjalnie dobrym :) Przechodząc jednak do wątku, powiem, że powstał od tak. Pewnie byłby zupełnie inny, ale naszło mnie na tą piosenkę. Właśnie dzisiaj, mimo, że słuchana już tyle razy. "Echo" z "Pamiętników Wampirów", które może nie świeci na tyle popularnością w radiu, co inne piosenki też pochodzące z niego, a puszczane, co jakiś czas. W pewnym sensie powiem Wam, że to zdumiewające. Każda sztuka, każdy człowiek, który ogląda Vampire Diaries jest o ten rok lub dwa do przodu z muzyką. Zauważcie, piosenki obecne teraz w radiu trzy czy nawet cztery pochodzą z Pamiętników Wampirów. Te trzy czy cztery tylko z czwartego sezonu. Pomijając inne i to, że "Hello" Martin Solveig & Dragonette  brzmiące jakiś czas temu przeczęsto w radiu,a teraz już mniej było piosenką z trzeciego sezonu Vampire Diaries. Chyba, więc każdy wielbiciel wampirów może się poczuć w pewnym sensie wyjątkowy :)

Post zawiera wątki:
  • The Vampire Diaries 3x02
  • J. Walker

20 komentarzy:

  1. Vampire Diaries. <3 Uwielbiam. Może dlatego, że moim ulubionym aktorem jest Ian, odkąd zobaczyłam Jeźdźców Zaginionego Miasta. ; ) Nie słuchaj ludzi, którzy nie doceniają tego co robisz, bo to bez sensu. Mnie też kiedyś tak mówiono, że jestem jak wszyscy, że nic nie potrafię. Dlatego też nikt z moich znajomych nie wiedzą o prowadzonych przeze mnie blogach (może dwie trzy osoby są wyjątkami). A prowadzę też jeden oparty właśnie na VD. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie cudne! Kocham Pamiętniki Wampirów <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus ! Ten wiersz jest genialny ! Mój ulubiony ! :> Zazdroszczę talentu *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest coś w tym tekście
    I wie o tym ten co czuł tak się
    To smutne a jak boli
    Kiedy człowiek nie ma nad soba kontroli

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wiersz idealny do Pamiętników :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Pamiętniki Wampirów a ten wiersz jest genialny az brak mi slow

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham "Pamiętniki"! A wiersz jest po prostu świetny. Zero banału - cudowny
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty ten wiersz pisałaś w jeden dzień ? Piszesz też piosenki ? Bardzo mi podoba styl twojego pisania

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiersz jest ujmujący duszę, poruszający każdą emocję, piękny, tak po prostu piękny. A Ty piszesz w sposób absolutnie znakomity i Twój bloog spełnia funkcje edukacyjna, a to ceni się najbardziej wiec bądź i działaj nie oglądając się na nie warte uwagi opinie, każde dobre słowo traktuj jak dodatkową energię, a malkontentów nie dostrzegaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie masz za co dziękować, po prostu uwielbiamy czytać twoje wpisy :D
    Wiersz bardzo mi się podoba, co nie jest nowością xD
    Ten serial kocha moja znajoma xd Ja uważam, że jest nawet fajny :-)
    Pozdrawiam i czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wiersz! Chce więcaj takich wierszy :) pozd Pati

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wiersz jak zawsze
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowe notowanie PL na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny świetny wiersz !

    Zapraszam serdecznie na nową notkę
    www.gosia.vdns.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie. ; ) Coś nowego się w końcu pojawiło. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiersz naprawdę ładny,jak zresztą pozostałe uwielbiam je czytać ,masz duży talent .
    Pozdrawiam Danielciax

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog :) dzieki za odwiedziny nn

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się fotka bardzopiekne wiersze , u mnie informacja dlaczego mnie nie było :)
    nn

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam The Vampire Diares.
    Trafiłaś w mój gust.

    Notka jest cudowna.

    ZAPRASZAM NA WZNOWIONY BLOG.
    Liczę na szczery komentarz

    http://one-directions-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń