poniedziałek, 16 grudnia 2013

Frozen - Sleigh through the snow whisked

Przychodzą takie dni
kiedy świat pokrywa biały puch,
a bałwanowi lepi się...
lepi się ze śniegu wielki brzuch.
A, gdy widzisz górę, małą, dużą,
śnisz, że sanie po niej mkną,
po nim mkną.
W białym puchu zanurzone,
płozy głęboko,
a po bokach drzewa nim okryte,
równie wysoko.
"Let it go"*,
czyli odpuść... sznurki,
niech same
sanie mkną...
(grudzień 2013)

 Frozen (Kraina lodu, 2013)
 Źródło obrazka: gildia.pl

Przez ten tydzień planuję krótko i śnieżnie, lub świątecznie. Być może, więc dedykacje zjawią się dopiero po świętach. Albo w przerwie między świątecznej. Tym razem do piosenki "Let It Go" Demi Lovato, chodzące za mną Sanie, które mkną :)

* dosłownie pozwól temu odejść, dlatego tam jest przerwa z ...


Kraina lodu - Sanie po śniegu mkną

Powiązane posty:
Jak mogłeś znalazłeś tego posta ?
  • Sanie po śniegu mkną
  • Sleigh through the snow whisked

12 komentarzy:

  1. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie :) serdecznie zapraszam do glosowania :) swietna notka i śliczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciepły wiersz o lodowej krainie. Byłam w kinie na Frozen, bardzo fajna bajka. Twój wiersz wchodzi dokładnie w klimat filmu.
    Widzę, że bardzo poruszył cię ostatni odcinek. Bill miał swoje powody by nie rozmawiać z Moon. Co prawda nie podejrzewał jaki to da finał...

    U mnie nowy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny wierszyk *_* czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na 9 rozdział.
    Pozdrawiam Danielciax.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny świąteczny wiersz.Jesteś super aż czuje magie świat
    Jeśli chcesz złożyć życzenia świąteczne Michałowi zapraszam na bloga http://m-wisniewski.blog.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie chcę zobaczyć tą najnowszą animację Disneya - wydaje się taka piękna. A wykonanie "Let it go" przez Idinę Menzel jest niesamowite. Wiersz całkowicie pasuje do klimatu zbliżających się świąt.
    u mnie nowa notka/// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!
    (przepraszam, że informuję dopiero teraz)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Demi ale piosenka do tej bajki mi się podoba chociaż wole hiszpańską wersję Martiny Stoessel. A wiersz jak zwykle na 6 ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierszyk krótki a taki śliczny ;-)
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedługo się wybieram do kina na bajkę i bo lubie takie bajki. Moim zdaniem "Let it go" to jedna z najlepszych piosenek Demi. Fajnie że będziesz przez cały tydzień pisała wiersze świąteczne bo ten jest cudowny i czekam na następny.
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na NN

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam ostatnio na "Krainie lodu" w kinie. Nowa animacja Disney'a mnie urzekła, jak urzeka mnie Twój wiersz. Jest świątecznie, a dzięki Tobie na nowo zaczynam lubić zimę. Szkoda, że u mnie za oknem nie jest ona taka jak w tej uroczej bajce. Piosenka w wykonaniu Demi jest śliczna, choć mnie również podoba się ta polska wersja - "Mam tę moc".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Tę bajkę mam ochotę zobaczyć bardziej, niż niejeden film w kinie;D
    Słyszałam o niej wiele dobrych opinii (jedna znajduje się nawet wyżej, napisana przez Alex ^ ^).
    Wiersz bardzo panoramiczny- zarysowujesz w nim dość szerokie pole widzenia, które maluje mi się w głowie jako duże, białe przestrzenie śniegu <3 Coś przyjemnego dla wyobraźni w tym świątecznym okresie:)

    W ogóle to chciałam Ci bardzo podziękować, za Twoje komentarze- Twoje przemyślenia są bardzo cenne i zaskakuje mnie, że czasami porównujesz elementy second-start, np. do jakiejś sytuacji w "Annie Kareninie". Ciesze się, że tak oczytane osoby odwiedzają mojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiersz króciutki, ale niezwykle na czasie. Chociaż niestety, zima nam śniegu nie zaserwowała na święta. Ta dźwięczność i melodyjność wiersza, przysunęła mi na myśl piosenkę Billego Macka z filmu "Love actually". Jeśli nie oglądałaś, serdecznie polecam!

    A bajkę obejrzę pewnie jak będzie leciała na tvn albo polsacie. Niestety u mnie w domu nie ma dzieci którym mogłabym to ściągnąć;D

    OdpowiedzUsuń