środa, 30 października 2013

Vampire Diaries: NONONO

"Go ahead, go away low, but here I can do no harm
Go ahead, go away low in my honey lovin' arms
Go ahead, go away low, where I can do no wrong
Got you around my finger like a lonely lovers charm"

(Lykke Li "Get Some",  2x19 Vampire Diaries Soundtrack)
"Cause it's your heart, it's alive
It's pumping blood"
(NONONOPumpin Blood”, 5x01 Vampire Diaries Soundtrack)
Zamknąłeś mnie w swoim domu,
myślałeś, że nie wyjdę,
że się nie zabawię,
a ja zrobię Ci na przekór;
Włączę muzykę na full,
złagodzę izolacji ból,
i nie powiem tu tego nikomu.
To jest moje życie,
twój dom,
po kanapie poskaczę,
niech materac popuszcza sprężyny,
poduszkami porzucam,
niech uniesie się trochę pierzyny.
Pióra ku górze,
wywalę flakon na stole,
wyrwę Twe róże,
rządzić sobą nie pozwolę.
To jest moje życie,
twój dom,
Wyciągnę z barku wina butelki,
i tak, jak widać
zrobiłeś z niej użytek niewielki.
Zabawię się, zabawię sama,
nie potrzebuję wolności,
nie potrzebuję wychodzić,
odczuwać strachu, złości.
To jest moje życie,
twój dom,
wal się, ja sobie poszaleje,
a słońce niech na dworze grzeje.
Żałuj, ja sobie tu poszaleje...
(październik 2013)
Rebekah Mikaelson (Claire Holt) i Matt Donovan (Zach Roerig)
 - połączone dwa kadry z filmu The Vampire Diaries 5x01, Katherine Petrova (Nina Dobrev) 2x19

Vampire Diaries: NONONO


Z racji tego, jak mile został przyjęty poprzedni wpis postanowiłam jeszcze raz teraz skoncentrować się na wątku z "TheVampire Diaries" (Pamiętniki Wampirów). Mała zmyłka, bo piosenka za każdym razem, jak leciała w radiu kojarzyła mi się z serialem o wampirach, ale z zupełnie innym odcinkiem. 

Gdy chciałam wpisać już notkę, jak zwykle zajrzałam do różnych źródeł, by przygotować coś na wzór źródła inspiracji. Takiego, by nie było mniej pomyłek w nazwach choćby i co? Okazało się, że ten fragment to zupełnie inna piosenka. To Lykke Li  wykonuje piosenkę "Get Some", gdy Katherine Pierce (Nina Dobrev)  zostaje uwięziona przez Klaus'a w jego mieszkaniu (The Vampire Diaries, season 2 episode 19, "I Know What You Did Last Summer"). 

Natomiast piosenka, którą z tym momentem kojarzyłam leci obecnie bardzo często w radiu. I pewnie to było dodatkową przyczyną tego, że zdecydowałam się zaprezentować Wam wiersz powiązany z "Pamiętnikami Wampirów" drugi raz teraz pod rząd. Piosenka NONONO  "Pumpin Blood” pojawia się na początku sezonu 5 w odcinku 01 "The Vampire Diaries", tytułowanym "Klaus", a motyw filmowy jej towarzyszący dotyczy Rebekah Mikaelson (Claire Holt) i Matt Donovan (Zach Roerig).

***
~ Janek Nzi, dzięki. Już mi się zdarzyło nawet pisać inspirację muzyką gitarzysty, bo jak zaczął grać tak słuchałam, ale w końcu długopis sam zaczął pisać ;] Poza tym widzę, że ja tworzę, a Wy wraz ze mną.
~ galeria bloga sam-barks, ja skojarzyłam Rebekah i Matt'a, Ty Caroline i Klaus'a, jak widać skojarzenia potrafią być różne:)
~ Jagoda, dzięki zajrzę do Ciebie :)

Vampire Diaries: Echo
~ Jagoda, dzięki za ciepłe słowa:)
~ Roxane, bo Bozia się obrazi, delikatniej może ze słowami, ktoś wymyślił takie ciekawe przykazanie ,mimo to dzięki:)
~ Janek Nzi, zgadza się. Cierpią Ci, którzy w końcu się dowiadują, że muszą się z kimś rozstać. Z kimś kogo być może już nigdy nie zobaczą. Dzięki też, że wierszem, miły wiersz wśród wierszy, gdy się zjawia, być może inspiracja, inną na świat wstawia.
~ Daris, mój ostatni zapis korekty w modyfikowanym pliku jest z 18:56, pierwszy zaś z 21. Pliku oddzielnym niż blog, pliku w którym zapisałam ten wiersz. Musiał, więc powstać gdzieś w tym przełomie czasowym nie pytaj, jak długo go pisałam, bo czasem to trwa chwilę, a czasem piszę od ręki, a zanim zapiszę ostateczną godzinę jeszcze moment minie:)
~ dobry-przystanek.bloog.pl, dzięki to miłe - "Twój bloog spełnia funkcje edukacyjna", ktoś jeszcze tak uważa??
 ~ Misiaczek, cieszę się :)

Harry Potter and the Goblet of Fire: Girls
~ Iris, wyprzedziłaś trochę opisywany wątek, ale fakt, coś w tym jest:)
(na razie tak na szybko, potem to poprawię, bo zalatana jestem dziś od poranka, kolejny wpis będzie koło południa, góra wieczór, i ważne jest dla mnie by każdy do niego zajrzał jeszcze dziś, więc umówmy się, że góra 17 się tu zjawi, dzięki :) )

8 komentarzy:

  1. Ten wiersz pasuje mi do początku "związku" Klausa i Caroline :) Bardzo dobry. Podobają mi się te opisy poszczególnych czynności :)
    Zapraszam na notkę numer 2 z cyklu "Kim Jest Sam?"! /// http://sam-barks.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. heh znajome tematy
    Jak miło wrócić do tamtych chwil
    Tyle było w nich goryczy ale ile piękna
    Aż mi się humor poprawiła
    Te smutne chwile jakże piękne
    muzyka która pozwalała ochłonąć a teraz jest niesamowitym sentymentem
    kwiaty które kiedyś się dawało, nie omalże na każdej randce za wszelką cenę kupione lub zdobyte
    Odstawianie pod dom
    Spełnianie jej zachcianek
    heh nawet już jej uśmiech pamiętam
    Coś niesamowitego
    Czekam na kolejny wpis jakaś melancholia się wytworzyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką siłę jaką teraz uwolniłaś można porównać tylko z euforią gitarzysty na koncercie, wspomnienia powracają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne co było kiedyś ale masz racje Wiedziałem że jej już Nigdy nie odzyskam To była taka zniewaga że .......ale móc jeszcze raz to poczuć. Czasami strzępki tamtych chwil powracają, ale po tym tekście czuję się jak w 2006 roku.....Te uczucie, umiesz serca leczyć, tylko tak dalej nadal czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,

    Niesamowity blog, jak i niesamowity pomysł na jego prowadzenie. Wchodzę dziś, patrzę, a tam "Pamiętniki wampirów"! Jej. Mój ukochany serial. Poza tym Twój wiersz jest niesamowity, a scena uwięzenia Katherine była jedną z moich ulubionych. Poza tym również przapadam za "Pumpin Blood”, więc nic już nie mam do powiedzienia. Nie potrafię określić, jak bardzo poprawiłaś mi humor! I dzięki za komentarze na moich blogu.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ps.Czy piszesz wiersze na prośbę innych? W sensie, kiedy ktoś rzuci pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nn!!!! Zapraszam. Zaległości u ciebie zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam serialu, ale podoba mi się jak łączysz różne inspiracje - film, wiersze, piosenki :)
    Odnośnie Harrego Pottera - wydaje mi się, że w odniesieniu do całości serii można lepiej spostrzec problem o którym pisałaś.

    U mnie nowa notka i coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne *.*
    Uwielbiam Cię. Ale chyba to wiesz, bo ja to ciągle piszę xD
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń