środa, 13 stycznia 2021

Przytul mnie, przytul mocno o poranku - Kolejna inspiracja Céline Dion - I'm Alive

Przytul mnie, przytul mocno o poranku;
gdy ten biały puch już zapowiada; 
że na dworze chłodno będzie.
Piękny puch, biały niewinny puch,
kula śniegu, którą zastaniesz mnie,
bo tyle jest go tutaj wszędzie.
Bo w każdy taki poranek dużo lepiej się wstaje,
bo w każdy takki poranek dużo więcej dzień daje;
Gdy się już od rana wstanie z łóżka prawą nogą,
niby tylko przesąd, lecz może to tylko przestrogą.
Dla każdego komu się tak oczy mienią,
jak Tobie wieczorem przy blasku świec;
Jak gwiazdy na niezmierzonym niebie,
by już na początek dnia sobie tu rzec.
Coś pogodnego, cos przyjemnego na początek dnia,
by czerpać z tego energię, jak długo się tylko da.
Bo w dzień są różne rozterki, są pięknych chwil momenty,
lecz, jeśli na początek dnia już spojrzymy, będzie, jak zaklęty.
Miłe słowa bowiem te złe rzeczy odganiają,
miłe słowa bowiem dużo silniejszą moc mają;
Nasze małe skarby od życia,
tylko stworzone do użycia...

styczeń 2021

Jak ja lubię wracać do tej piosenki... Céline Dion - I'm Alive, ale wiersz powstał wspólnie z zestawieniem jej z piosenką That's The Way It Is; którą YT podpowiedział mi obok.

Mimo wszystko I'm Alive jest to także motyw z "Na tropie Martupilami" polecam zobaczyć teledysk z motywem z filmu. 

Bo można się uśmiechnąć, jak mężczyzna będący fanem piosenkarki uroczo potrafi tańczyć niczym piosenkarka w błyszczącej sukience. Tym samym odwraca uwagę strażników :)

Uśmiech na początek dnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz