czwartek, 30 grudnia 2021

Moją wolę znaj matole ja się uczyć... NAUCZĘ!

Kiedyś w Nicości powstało życie,
a wielu szuka do dzisiaj rozwiązania,
Jak to było naprawdę,
jeśli chodzi o historię świata powstania.
"Moją wolę znaj matole ja się uczyć nie pozwolę"
tak zaczynała się u wielu nauka planet z Fizyki;
jednak z czasem wyszło, że to droga,
jak pierwotnie te statków pływanie podróżniczych,
naokoło, choć być może do tej samej Afryki.
I tak czasami wielu szuka Miłości,
nachodzi się, naogląda, na zazdrości;
naogląda filmów, naczyta książek i pozna techniki;
a w gruncie rzeczy to wszystko, jak droga do Afryki.
Życie każdego człowieka, jednak nie tylko nauką w szkołach i na uczelniach usłane;
przede wszystkim to też nauka życia i chodzenie po 
ścieżkach, jakie Nam są dane.
A każda ścieżka to wybór dobra lub zła;
Szacunku lub nieuszanowania,
Świata fauny i flory, rzeczy ożywionej i nieożywionej, człowieka;
a w Szacunku do każdego i Jego Miłość na Nas, gdzieś czeka.
I choćby człowiek pytań zadawał bez liku,
pytania zawsze będą; bo Wszechświat jest niezmierzony,
jak i Miłość do świata jest Wszechobecna, Byt Utajony.

grudzień 2021 

Wiecie wszystko należało by zacząć od wierszyka z fizyki "Moją wolę znaj matole ja się uczyć nie pozwolę", który... Zmienili, bo zabrali PLUTONA.

I tak wg. mnie to ten wierszyk teraz powinien brzmieć: "Moją wolę znaj matole ja się uczyć. Nauczę!"

Dlaczego? Bo, jeśli czegoś nie nauczysz się podczas Edukacji to... Życie Cię Nauczy, tylko musisz chcieć i... szukać!

Bóg nie chciał wierszyka, bo pokory i cierpliwości uczy przez pokorę. Potopu przecież miał nie zsyłać; ale w Indiach wierzą, że np. PANDEMIA to kara Boska na grzechy.

A, żeby ktoś się nie uczepił; że dlaczego Indie, bo wg. nich to kraj bez znaczenia. To w USA o Ufności w Bogu Jest na Dolarze, a w Wielkiej Brytanii od lat razem z monarchą na monetach jest "Z Łaski Boga" Król/Królowa

W Anglii też podobno Elżbieta I powiedziała, że "Bóg jest Jeden, a Reszta to Walczący o ten Świat!".

I w sumie mały Yoda w serialu Mandalorian bardzo pięknie to pokazuje. Dwóch się bije, a on po prostu patrzy na nich z herbatką. Sam George Lucas autor Gwiezdnych Wojen (Star Wars) też mówił o Jednym Bogu. A konkretnie, o tym; że Każda wiara patrzy na Jednego Boga z Nieco innej strony (zobacz tutaj).

Jeśli każdy człowiek ma w sercu Boga, jeśli każda osoba; którą napotykamy na swojej drodze jest tym samym spotkaniem Boga to tylko my podejmujemy decyzje; czy przyjmiemy go z szacunkiem.

Z szacunkiem duchem będąc połączeni węzłem małżeńskim i przez Bogiem uduchowiając związek, zapraszając do niego Boga; aby Nam pomagał.
Aby mężczyzna duchowo był z kobietą zjednoczony, jak ona z nim. Nie tylko fizycznie.

Bo, ile by człowiek się nie nasprawdzał związków z ludźmi, ile by nie miał relacji intymnych mężczyzna z kobietami, czy kobieta z mężczyznami. 

Każda osoba będzie inna i niepowtarzalna, dlatego seksualność pary jest indywidualna!

Każdej osoby będzie się każdy musiał nauczyć. Fizyczna Zasada Zachowania Energii (zobacz).
Bo, energia jest w jednym ciele i jest w drugim to się łączą. Ale jedna musi coś dawać, aby brała druga. DIALOG. Dialog duchowy i ciał z szacunkiem Owocuje Miłością. Kiedy obie strony szanują się i mają podobne upodobania na różnych płaszczyznach. Tzw. coś je łączy. Żeby nie być, jak ten Lew; co się nalata po świecie, napłodzi; a potem zostaje wyrzucony ze stada przez młodszego. Ale nawet w filmie biograficznym Anna i Król (1999) taki sobie Król wybrał, jednak tą Jedną kobietę i jej pragnął. Zobacz też: Wielka Czwórka, czyli 4-Perspektywy Widzenia.

Wiecie, najśmieszniejsza jest w tym taka trochę i tak skrócona historia mojego znajomego

Od lat próbuje się związać z jedną kobietą i poza opowieściami, ile to ich by nie miał to wiele z ich związku opowiadał dalej. Bo, jak to niektórzy faceci musiał się pochwalić. Widział w tym fajność. Kobieta tego nie uznawała, nawet trafiła się kłótnia niejedna przy mnie między nimi, a wśród nich taka; gdzie padło: POWIEDZ MU COŚ! Znajomy ciągle, co jakiś czas wspominał film Matki, żony i kochanki. W którymś momencie podobno nawet dał próbny pierścionek dziewczynie, ale... nagle zaczął mieć milion różnych pytań na temat tego, dlaczego wziąć ten ślub. Bo ten się ożenił, a tamten nie. Bo, jak tylko po to; aby w szpitalu móc do niej iść, jak będzie nieprzytomna; "To tylko po to?". Bo prawo moralne także w Polsce; a nie tylko niektóre stany w USA [zobacz tu] nie uznaje związków pozamałżeńskich etc.  I tak, jak człowiek Cię pyta, tak udzielasz mu odpowiedzi. Nie boisz się też o tym pisać, bo sam kiedyś stwierdził; że nawet, jakby ktoś o nim czegoś nie powiedział to on sam powie (czy jakoś tak). 

SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE, BO... NAJWIĘKSZY LEŃ WIE; GDZIE SZUKAĆ, A TAM NIE ZAJRZY! NO CHYBA, ŻE PATRZY NIE Z TEJ PERSPEKTYWY!

Znajomy tak często wg. mnie mówił już o tych Matkach, żonach i kochankach; że zajrzałam do tego, bo wcześniej widziałam lata temu. I... OŚWIECENIE. Najpiękniejszy przykład na to, co znajomy robi. Ciągle zadaje mi pytania, a pytanie; czy zadał je swojej kobiecie? 
Umiejętnie, a nie bo się boję; czy żartem to zrobię lub czarnym humorem. Po prostu wprost. 

Bo w Matkach, żonach i kochankach jest piękny cytat: "TO BYŁ GRZECH MOJEGO MAŁŻEŃSTWA. ZA MAŁO ROZMAWIAŁEM Z ŻONĄ". I tu wielu postępuje podobnie do mojego znajomego, wie; gdzie szukać, ale nie przyjrzy się temu.
Wielu się naopolata się, co w związku; nachodzi naopowiada przyjaciołom, jak Bree z "Gotowych na Wszystko"; w której wręcz przyjaciel się chorobliwie zadurzył. Wielu naogląda się komedii romantycznych lub w drugą stronę - niemal erotyków, jak ma być.  A nie obejrzy tego wspólnie i nie powie... KOCHANIE JA TEŻ TAK CHCE. Takie to proste! NIE POWIE, JAK DZIECKO. "CHCE!" Ciekawość dziecka - Zobacz tutaj!

Znajomy zaczął powtarzać te same pytania. 

Czasami nawet w bardzo dziwnym miejscu; to człowiek mu odpowiada prędzej czy później wymyślając jakąś odpowiedź. Wielu ludzi natomiast patrzyło na Nas i słuchało nieźle skrępowanych lub zastanawiając się, co się da baba wtrąca w faceta życie. Jak ktoś zadaje pytania lub je prowokuje to takie są skutki. Człowiek się nie zastanawia już nad tym, że właściwie po co mu pomaga; skoro sam widzi 100% wartość w małżeństwach; a tutaj nagle komuś próbuje coś udowadniać. Przekonywać, tylko właściwie; nie chce przekonywać. Chce tylko pomóc odpowiedzieć na pytanie, które znowu sprowokowano w jego stronę i szuka, gdy ma trochę czasu.

Wszystko zrozumiałam, gdy znajomy przyznał; że prowokuje dwie osoby różnych partii, aby się pokłóciły. Zwróciłam mu na to uwagę, bo tak się zaczyna.

Good Doctor sezon 4 pokazuje, że przez należenie do osobnych grup z poglądami na dany temat nawet w szpitalu; gdzie ląduje po jednej matce z każdego ugrupowania każda z nich jest dla drugiej wrogiem. W jednym pokoju nie umieją usiedzieć, zapominają; że ich dzieci leżą po oddziałach i ratowane są ich życia, i się chwilę kłócą.
Sprawę rozwiązałam tak, że powiedziałam znajomemu wprost; ze musi sam rozeznać. Bo to nie o to chodzi, że ja mu znajdę odpowiedzi na N pytań; a on i tak będzie nadal wymyślał wymówki. 

Za siebie odpowiadamy przede wszystkim my!

Za własną połówkę też my, i za dzieci też my. Nauka odpowiedzialności i dorosłości za samego siebie pozwala Nam zadbać o drugą połówkę; a potem wzięcie odpowiedzialności za dzieci.

Najpiękniejsze, że jedną z osób; która pozwoliła mi na taką otwartość był Mężczyzna, którego Noszę w Sercu po dziś. Kiedyś powiedział:
"NIE BÓJ SIĘ MÓWIĆ CZEGOŚ MAJĄC OBAWĘ PRZED TYM, JAK ZOSTANIEŚ ODEBRANA. TO POKAZUJE TWOJĄ WARTOŚĆ" (jakoś tak to leciało).

Pojęcie jest idealne, ale... nie zgodzę się w tym stwierdzeniu w tylko jednym. Jeśli wiemy, że ktoś coś aktualnie przeżywa to zaczekajmy ze stwierdzeniem. Bo mówienie czegoś, kto właśnie cierpi i dobijanie go słowami podobnymi nic nie wskóra; a tylko pogorszy sprawę. Miłosierdzie to także łaskawość i... czas. Pozwalające zbudować słowa jakich użyć, aby zrobiły swoje; ale dały też szansę kolejnej rozmowy.

A Jan Paweł II dodał: DIALOG. Musicie ze sobą rozmawiać. Musicie od siebie też wymagać, nawet; gdyby inni od Was nie Wymagali :) I był człowiekiem NADZIEI, a aby mieć Nadzieję przydaje się cierpliwość. Cierpliwość buduje czas i... modlitwa (4. Przemienienie na Górze Tabor).

Tajemnica Chwalebna 2. Wniebowstąpienie: "Jezus Nas Uczy Drogi do Nieba poprzez Ziemię"

Tajemnica Różańcowa 5. Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni

Wierzyć dojrzale to rozumieć, że wtedy, gdy Bóg wydaje mi się obcy, daleki czy nieobecny, to ja się od Niego oddaliłem, a nie On ode mnie, i że trzeba Go szukać w świątyni, czyli powracać do spraw Ojca, do Jego Prawdy o mnie i do Jego Miłości do Mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz