piątek, 31 grudnia 2021

Jestem brzydka? Czy po prostu nie widzisz swojego piękna?

Gdy młodym niby na niczym nie zależy,
gdy wielu się po ziemi z różnymi sprawami miota;
Ci, co byli uciśnieni, Ci, co byli niepełnosprawni,
wiedzą tak często, gdzie jest wartości istota.
Gdy wielu brnie do celu po trupach,
gdy wielu w nauce się prześciga i w opiniach, 
na temat ugrupowania, czy drugiego człowieka;
gdzieś indziej często nagroda pewna tak czeka.
Miłosierdzie okazane tym, co wolniejsi;
a dzięki Nam tak powstają,
Miłosierdzie okazane tym, co pierwsi;
bo są ludzie, co pomagają.
Miłość sercami wszystkimi kieruje,
Miłość tak, jak ukształtowało ją życie.
Miłość taką, jaką komuś okazano,
Miłość taką, jaką komuś dano. 
Człowiek jest kowalem swojego losu,
lecz nie zawsze, co na widoku prawdą;
A największą prawdą to,
co kreowane według sumienia.
Wszystko, więc; co zaburza tak stan naszej Świadomości,
Nie da poznać, nie da poznać, głębokiej z niej Radości.
Miłość Klarowna Płynie z Prawdy,
Serce Człowieka, jak Przetwornik Traktuje.
Wkładasz w nie Miłość i Radość, 
Wkładasz w nie różne swoje Troski;
A ono Mocą swoją  może je przemienić,
Niczym światła w środku lasu Wioski.
Nawet, jeśli Energia od razu się nie zwraca,
nawet, jeśli Światła nie widać w tunelu;
Gdy Serce Czyste w końcu wszystko się odwraca,
Energia musi mieć, gdzieś ujście. U CELU.

grudzień 2021

Do tego posta skłoniła mnie wypowiedź Pani Izy (tutaj), która po występie w jednym z programów TV spotkała się z hejtem dotyczącym jej krągłości ciała. O czym wspomniała na swoim Facebooku śniadaniówka TVN.

To odświeżenie posta Idealny facet dla mojej dziewczyny: "O jakże piękna jesteś..." (tutaj). Napisany na podstawie polskiego filmu i piosenki promo napisanej do niego przez Piotra Rubika. Dla szczegółu Piotr Rubik tylko, dlatego; że występował z małżonką w tym teleturnieju dla par mi się przypomniał nazwijmy to bardziej. Żona Pana Piotra z tego, co pamiętam nazywała się Paskudzka; a jest piękną kobietą. I trafiła na Pana Piotra, z którym czerwcem tego roku (2021) świętowali 13. rocznicę ślubu.

Niedawno pojawił się także w śniadaniówce wątek Pana Franciszka Pieczki...

Człowieka, który jest mi znany z serialu Ranczo; jak i... roli św. Piotra w Quo Vadis (zobacz tutaj Historię 3 wewnętrznych przemian). Tak się składa, że 2 z tych przemian to mężczyźni; którzy docenili kobiety. Jeden za czystość i niewinność - Winicjusz, drugi za miłość i oddanie - Petroniusz.

Pismo Święte, jak wspomina ks. Pawlukiewicz (który Niech odpoczywa w pokoju, a na którego kazania trafiłam przez znajomego - również Piotra) w kazaniach na YouTube mówi m.in. o samoocenie, a także tym; że w samym Piśmie Świętym jest cytat:

"O jakże Piękna Jesteś Przyjaciółko Moja" (Psalm). 

Owy znajomy Piotr dawien dawno wyśmiał mnie, gdy mówiłam; że idę do kościoła. To były rekolekcje, czy jakaś inna okazja. Ale powiedział: "NIE SZUKAJ MĘŻA W KOŚCIELE". Dziś jest osobą nawołującą do jednej ze wspólnot; choć ja... nie należę do żadnej. Po prostu jestem Światłem Samym W Sobie; niezależnym, które widzi Boga w Wierze i Kościele. Ten sam znajomy jest dziś ojcem przynajmniej jednego dziecka i mężem.

Zobacz: Nie szukaj Księcia z bajki, ani księżniczki!

Po swojej drodze spotkałam jeszcze przynajmniej czterech Piotrów.

Jeden był dzieckiem, które pokazało; jak bardzo zmienia się kościół. Albo, jak natychmiast musiał się on zmienić w chwili pandemii ("Komunia do rąk, a nie do ust"). Kto nie jest w kościele nie widzi tych zmian, ale człowiek się nasłucha różnych rzeczy od różnych ludzi, którzy po prostu albo nie umieją zapytać i robią "wszystko na czuja" (posłuchaj o grzechu w małżeństwie Piechowie na YouTube) czasami błądząc i uciekając po jednej odpowiedzi; zamiast podejść do tego, jak do poszukiwania lekarza, szkoły, dostania się na studia etc.
Czegoś co ma dla mnie WARTO ŚĆ (Nie wiem, czy to Wystarczy! -KLIK), co rzeczywiście chcę. A, jak chcę to szukam (o kilku Piotrach wzmianka też tu). A, jak się tylko próbuje wisienek, a nie wie się; ile rolnik wkłada pracy by je wyhodować to niektórzy żyją bajką Rolnika, co Szuka żony. A i wielu pewnie potem myśli, że 80% życia to u niego zabawa; a nie praca. Co jest BZDURĄ!

Najprostszy przykład to znana mi w rzeczywistości kobieta, która powiedziała; że Dominikanie są dobrzy; bo chrzczą dzieci, które narodziły się przed ślubem. 

A na przynajmniej dwie parafie, jakie są w jej miejscowości. Wiem, że na pewno jedna chrzciny takie robi; bo wiem, o dziecku, które było tam chrzczone. Drugi przykład to znajoma swego czasu, co usłyszała; że regułka do spowiadania się zmieniła i uznała; że w takim razie to ona nie wraca do spowiadania się. Wielu ludzi używa od lat tej samej i nie ma problemu. To my zamykamy się często na coś. Wielu nie szuka odpowiedzi, powtarza; co nie zawsze jest prawdą, a potem dziwić się; że nie widać zmian. Nawet to, że Bóg kocha także Homoseksualnych itp. - Wszystko jest! (Zobacz tutaj!). Po prostu PYTAJ! WIELU PYTAJ! SZUKAJ!

Tajemnica 5. Różańcowa. Odnalezienie Pana Boga w Świątyni. Nie ważne kogo szukasz. Boga, jako Przyjaciela; czy Boga na Niebie, czy Boga w Drugim Człowieku, jako choćby Męża na Ziemi. Najpierw Otwórz Okno - Pokaż się w Prawdzie Poglądów i Wartości, jakie Masz. Wtedy znajdziesz Miłość. Bywa, że Ona nawet Sama do Ciebie przyjdzie (zobacz Uwierz w Siebie Kochanie!). 
Nic w przyrodzie nie ginie! Zasada zachowania Energii. Energie Dwie to Energia Stała. Dawanie i Branie. Ile ubywa, tyle przybywa. A Owocem Jest Światłość, Prawda, Planeta, Dziecko (zobacz tu).

Drugi Piotr był informatykiem i dał zadanie do rozwiązania, które ja; jako jedna z iluś osób zrobiłam sama. Ale była to dłuższa metoda rozwiązywania zadania. Znaczna część ludzi po prostu skopiowała zadanie, a jak się okazało na przykładzie przynajmniej jednego kolegi. Rozwiązanie miało ta wadę, że w szczególnych przypadkach nie działo. Jak to się mówi były wyjątki od reguły. To tak, jak z tymi wyrazami wyjątkami z Ortografii. Niby po spółgłosce piszemy "rz", ale są wyjątki.
Morał: Rób, jak Żółw. Byleś wiedział, co i jak oraz co z czego wynika. Po swojemu :)

Trzeci to ksiądz Piotr, co opowiadał o cukierkach. Żeby wziąć cukierek nie tylko dla siebie, ale i dla kogoś. A ja tak lata temu wzięłam karteczkę z cytatem nie tylko dla siebie i... ma ją Mężczyzna, którego mam w Sercu do Dziś (przeczytaj tu).

Czwarty Piotr pokazał mi Mandaloriana i moje tak lubiane od dawna Star Wars. W dodatku dla mojego znajomego, który poszukiwał odpowiedzi na pytanie. Dlaczego warto wziąć ślub, w końcu jesteś żonaty (zobacz tu) udzielił, jakże pięknej; a prostej odpowiedzi: "Miłość" do Drugiego Człowieka :) 

Najśmieszniejsze w tej całej historii jest to, że Mężczyzna; którego mam w sercu to Numerologiczna 4. 

Tajemnica Różańcowa, o której pisaliśmy pierwszy raz w SMS'ach to "Przemienienie na Górze Tabor" - Tajemnica 4. Światła, autor JPII
Mężczyzna, który; gdy życie skrzyżowało ponownie nasze ścieżki był znajomym przed 4 laty (choć On stwierdził; że 5 laty - to była jedno z pierwszych wymian niezgodności zdań). Ten drogi mi mężczyzna 4/5 lat temu pomyślał, aby za to; że ja coś dałam słodkiego. Samemu przynieść mi coś słodkiego. To było tak ładnie opakowane, że zrobiłam zdjęcie i pokazałam mu po latach.  

Mężczyzna ma najprawdopodobniej do dziś na szyi jeden z ok 5-ciu medalików przywiezionych z Jasnej Góry; gdzie jeden z księży rzucił słowa: "Następnym razem przyjedzie Pani z mężem".
Na moje słowa w odpowiedzi na to, czy chyba pierwszy raz jestem na Jasnej Górze; na które odpowiedziałam: "Że byłam kiedyś ze szkoły, potem z przyjaciółką, teraz z przyjacielem".
I mężczyzna, który przed ostatnią rzeczą, jaką ode mnie dostał była kartka; na której padały słowa Tajemnica 5. Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni.

Jadwiga Jagiellonka interesowała się numerologią (zobacz tu) i prosiła, aby co mówią gwiazdy zachować dla potomnych; jeśli wierzyć biografii. "Nie ważne kim jesteśmy, ale ważne są nasze czyny" - Królestwo Niebieskie (zobacz tu).
To wraz z zasadą zachowania energii i teorią względności tłumaczy wszystko...
Nawet, jeśli owy mężczyzna nie wróci. Ten mężczyzna, który zaczął mnie przebudzać trzymając ręce niedaleko mojego żebra Adama. To, jeśli samo uczucie do Niego pozwala mi tak dużo mocniej pomagać innym; niż, jak to niektórzy mnie znający w rzeczywistości to widzieli. To już jest dobre!

Zobacz też:

BRAK BRAKOWI NIERÓWNY, ZOBACZ WARTOŚĆ W TYM, W CZYM INNI BYĆ MOŻE WIDZĄ TWÓJ BRAK!

Gotowe na Wszystko: ZAUFANIE I POKORA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz