środa, 17 listopada 2021

Dziewczynka i Lew - Inspiracja muzyką do piosenki wykonywanej przez LEA MICHELE

Śnieg, którego nie ma,
a którego obecność już się czuje;
stojący w świetle lwiej skały lew,
niewinny przy nim człowiek, jak dziecko;
choć jego postać,
tak wyraźnie się przed nim rysuje.
Mimo to bezpiecznie się tak czuje,
człowiek, który lwa widzi i wie, że zeń drapieżnik;
człowiek, który lwa widzi i wie, że powinien wiać,
lecz to właśnie Zaufanie Maluje;
Miłość tak trudna, a tak prosta zarazem;
której nie potrafi zrozumieć dziś świat i z nią stać.

listopad 2021

 

Ostatnio, gdy leciała LEA MICHELE - 'AULD LANG SYNE' (NEW YEAR'S EVE) nagle pomyślałam; że dopiero połowa listopada; a ja już czuję ten śnieg. 

Biały puch, który ma zaraz spaść; ale jeszcze za wcześnie by spadł. Powstało kilka strof już wczoraj rano, a dziś dodałam do nich kolejne. Wspomnianą piosenkę Lea Michele śpiewała m.in. w filmie Sylwester w Nowym Jorku. Wiersz Sylwester do tego filmu tutaj.

Jako, że przy okazji przypomniało mi się powyższe zdjęcie dziewczynki z lwem widziane na jednym z portali z darmowymi obrazkami. Uważam, że pasuje idealnie.

Film Robin Hood (2010) to m.in. cytat o lwach z jagniętami, który przypomniałam sobie robiąc już odnośniki do podobnych postów. A brzmi on tak:

Powstańcie i powstańcie raz jeszcze, aż jagnięta staną się lwami.

I równie pasuje do zdjęcia powyżej, jak i... do samej historii Robin Hood'a :)
Wśród wierszy zainspirowanych jego historią na Versemovie są przynajmniej dwa:

Zobacz też:

 

LEA MICHELE - 'AULD LANG SYNE' (NEW YEAR'S EVE)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz