czwartek, 20 listopada 2014

Sexstory: Drobne gesty

Bo to właśnie przez drobne gesty czasem miłość się zjawia,
pełna niespodzianek bez linku, nie mająca istnienia prawa.
Takie zwykłe drobnostki, ot składanka na okres stworzona,
to metoda faceta, a czym mogła się odwdzięczyć tutaj ona ?
Napisała wierszyk, niby prosta rzecz,
lecz wśród pięknych niuansów jest i miecz.
Choćby przy takim prostym śniadaniu,
gdzie kończy się niby na obrażaniu.
Miecz, więc do walki, by pokazać siłę też się słowem okazać może,
szczególnie, gdy w grę chodzi uczucie, mogące być w innym kolorze.
Gdy zaś przychodzi do tęsknoty to o wsiadaniu w auto się mówi,
ale, gdy się okazuje, że ono już stoi pod domem, kto jej odmówi.
Wtedy i miecz odłożony, i żarty o jedzeniu odpadają,
a tylko słowa o trzymaniu za rękę już tempo wyznaczają.
(listopad 2014)


Kilka fragmentów filmu Sexstory (No Strings Attached2011), które złożyły się  na tematykę wiersza. Po pierwsze trzymanie za rękę, które doprowadza do słów: wow, jakie tempo. Ponadto fragment ze słowami już wiem, dlaczego nie chciałaś jeść ze mną śniadań. Jesz, jak dinozaur - czyli słodkie i urocze, mimo, że obraza drugiego żartem pokrapiana. Wątek numer trzy, czyli ostrzegam, jeśli podejdziesz bliżej już Cię nie puszczę - czyż kochankowie o czym innym nie marzą? Jeśli tęsknisz to wsiądź w samochód... jestem tu - czyli czytanie w myślach na żądanie. I dwa ostatnie - piąty i szósty, czyli zrobiłem/am coś dla Ciebie. Ona: Nagrałeś mi składankę na okres? On: Napisałaś mi wierszyk ? Piękna historia, opowiadająca o tym, że nawet od drobiazgów i teoretycznie nie zobowiązań można dojść do przywiązania. A w dalszej kolejności nawet miłości. W Sexstory odnajdujemy kreacje aktorskie Natalie Portman i Ashtona Kutchera.

Film można znaleźć też na tym blogu po wpisaniu:
  • SexStory film
  • No Strings Attached movie
  • Natalie Portman movies
  • Ashton Kutcher filmy
  • sexstory

10 komentarzy:

  1. A nie "bez liku"?
    Wiesz ładny, choć szczerze powiedziawszy nie oglądając filmu nie bardzo mogę skojarzyć sensu i znaczenia większości wersów. Widać, że dużo porównań do niego odniosłaś i w tym wypadku jednak znajomość film okazuje się maga ważna;D Jeśli obejrzę, przybędę z komentarzem odnośnie treści;) Ale zgadzam się w stu procentach, że te drobiazgi są ważne w miłości. Momentami nawet i najważniejsze;) I na pewno niepowtarzalne. Pozdrawiam!

    A w wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność, ostatnio nie podkreśliło mi błędu ortograficznego, teraz zrobiłam literówkę w liku. Zgadza się. Pisane wcześniej wiersze i wrzucane na raz od ręki potrafią, jak widać nieraz namieszać...

      Usuń
    2. Zupełnie zapomniałam, że napisałaś wiersz o tym filmie i nieświadomie go wczoraj obejrzałam. Składanka na okres... ahahah to było najlepsze! :D I teraz wiem, że wiersz przypasowałaś doskonale;)

      Usuń
  2. Jak zwykle świetny wiersz! ;)
    Aż obejrzę ten film :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jak ty piszesz ! Po prostu cud miód ! <3333
    Nie mogę się nadziwić jak operujesz literkami, słowami i zdaniami i jak je przeobrażasz w coś tak pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz jest świetny i idealnie gra z filmem. Natalia i Ashton tworzyli w filmie ładną parę.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubi ten film. Wiersz bardzo Mi Się Podoba :D
    NN na http://hungergames - fans.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno wszystko w tym wierszu powiązać jak nie oglądało się filmu. Ale jednak można dojść do wniosku, że w wierszu są zaprezentowane gesty dotyczące miłości. I właśnie czytając ten krótki opis co wrzuciłaś wnioskuję, że poszczególne wersy wiersza opisują właśnie te drobny gesty miłości w filmie. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nie oglądałam, ale fabułę znam z pewnego streszczenia :)
    Dosyć ciekawy, poniekąd do rozważania.
    Wiersz bardzo mi się podoba, serio ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń