piątek, 28 listopada 2014

Holiday: Przed zimą

A przed zimą mrozy,
a przed zimą słońce oszukuje,
i pomyśleć, że to właśnie słońce,
które prawdę tak symbolizuje.
Zimne poranki, zimne wieczory,
nie jeden człowiek robi się chory,
niejeden zdrowy podkręca kaloryfery,
byle cieplej, wokół swojej kwatery.
A, gdzie jest kominek, tam i on grzeje,
drwa palą się w nim radośnie,
a Ty siedząc i czytając coś w fotelu,
nie musisz myśleć o wiośnie.
(listopad 2014)
 

Motyw zimnych dni, czy samej zimy znajdziemy w jednym z filmów romantycznych - "Holiday". W rolach głównych: Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslett, Jack Black
Natomiast poza motywem w zimowym stylu same drwa palące się w kominku można znaleźć w Disney'owskiej Krainie Lodu.

Jak mogłeś znalazłeś tego posta ?
  • przed zimą
  • Jude Law style
  • Holiday film pl
  • Kate Winslet movies

8 komentarzy:

  1. Czytając wiersz aż zimno mi się zrobiło. Wiersz oczywiście piękny.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz ! <3333 ( to jest moja 100 próba skomentowania, bo ciągle mi coś wyskakuje na pulpicie -,- )

    Bardzo lubię filmy, gdzie przewodzi temat zimy ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zima...średnio przepadam za tą porą roku, z powodu właśnie mrozu xd
    Wiersz bardzo tematyczny, podoba mi się :)
    Siedzenie przy kominku to o tej porze idealne rozwiązanie problemu zimna :]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super wiersz :) ciekawe czy zima na święta w tym roku będzie :D

    NN e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zimy, bo jest wtedy zimno, a ja wolę jak jest ciepło. :D Ale z drugiej strony zima jest fajna. Człowiek się cieszy jak dziecko(którym po części nadal jest) jak zobaczy ten pierwszy śnieg, ale na dłuższą metę zima jest uciążliwa. Męczą te długie mrozy i ciągłe zimno, ale potem nadchodzi piękna wiosna. <3
    Wiersz idealnie opisuje to co dzieje się zimą. Przyjemnie jest tak posiedzieć sobie w fotelu przy kominku, czytając książkę. Ale najpierw trzeba mieć kominek. :D
    Lubię piosenkę Let It Go. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciepły wiersz. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Twój blog do Liebstera :) Pytania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję serdecznie, już kawałek, jak miałam ostatnie nominacje :)

    OdpowiedzUsuń