poniedziałek, 30 grudnia 2013

Liebster Award z 29.12

Jak widać nominacje wracają i to potrójnie :), stąd postanowiłam umieścić każdy oddzielnie -
Liebster Award od http://hungergames-fans.blog.pl/2013/12/29/liebster-award/:

Odpowiedzi na PYTANIA


1.Ulubiona postać z Disneya?

Bella (bo pierwsza przyszła mi do głowy, a parę lubię)
2.Książka, do której chętnie wrócisz?
Obecnie "Robin Hood", ogólnie pewnie "Duma i uprzedzenie", a może i "Scarlett". "Zmierzch" na razie w odstawce od pewnego czasu.
3.Trzy rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią to?
Pierwsze i drugie jest bardzo prywatne, więc pozwalam sobie zachować dla siebie. Dotyczą zarówno sfery prywatnej, jak i duchowej. Trzecie, pewnie, jak większość spisać testament.
4.Film o którego obejrzeniu chcesz zapomnieć to?
Swego czasu była to "Inwazja grzechotników", teraz hmm? Trudno mi powiedzieć, ale znajdzie się kilka.
5.Książka, dobry film czy spotkanie z znajomymi, co wybierzesz?
Spotkanie ze znajomymi, czasami tak rzadkie, a przynoszące tyle radości
6.Jaki sport uprawiasz lub chciał(a)byś uprawiać i dlaczego?
Może biegi, albo jazda konna. To pierwsze rzuciło mi się w "Magdzie M" i wydało się fajne, z drugim jest tak, że przydała, by się stadnina ;]
7.Moja największa wada to ?
Powiedziałabym gadanie, bo parę osób mi to zarzucało. Ale nie dawno usłyszałam, coś w stylu "grzeczna, nie mówi dużo", na co się zaśmiałam, że to nie prawda. Ale w końcu nie wiem...
8.Letnie słońce, wiosenny deszcz, jesienne liście czy biały puch?
Letnie słońce obdarzy ciepłem i ucieszy serce,
wiosenny deszcz orzeźwi całe ciało w rozterce,
jesienne liście uniosą liście kolorami zdobione,
biały puch piękny, a w nim anioły plecami lepione.
Każda pora ma swoje zalety, jednak wybieram lato,
bo jest przy okazji środkiem życia obdarzonym bogato.
9.Co zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
Psa, zawsze lepszy zwierzak niż nikt :)
10. Podoba Ci się Twoje imię?
Czasami bywało kiedyś, że wolałabym inne. Obecnie mi to obojętne, choć nie wykluczone, że kiedyś się to nie zmieni. Któż zna przyszłość?

Moje Nominacje:
lilycollins.blog.onet.pl/
owszystkimioniczym-1.blogspot.com/
mandarynka-krolowa.blog.onet.pl/
derridafashionhouse.blog.pl/
Na dzień dobry:
rbd----rebelde.blog.onet.pl/

Jakich wątki porusza ten post?
  • letnie słońce
  • filmy polecam

1 komentarz:

  1. Ciekawie odpowiadasz :))

    Zapraszam na nową notkę
    www.gosia.vdns.pl
    P.s Szczęśliwego Nowego roku szampańskiej zabawy

    OdpowiedzUsuń