wtorek, 8 listopada 2016

Niebieski ptak - Inspiracja muzyką Full Sail (Ryan Farish)

Versemovie, prawa do wiersza - zastrzeżone
Tym razem moją inspiracją stała się...

Full Sail by Ryan Farish from his album "Beautiful" YouTube

Wiersz o niebieskim ptaku, ponieważ przede wszystkim ta muzyka skojarzyła mi się ze skrzydłami. Kolor ptaka, czyli niebieski pojawił się, jako pomysł; gdy szukałam zdjęcia do wiersza; który już się zaczął rozwijać w mojej głowie podczas słuchania tej muzyki Ryan'a Farish'a. Kiedy przed oczami pojawiły się te kwiaty już wiedziałam, że ptak będzie niebieski.

I tak do wierszy:
"Wznieś w górę skrzydła,
wznieś się wysoko,
Daj zaszczyt, daj zaszczyt ze swej obecności obłokom;
 (...)"
dotarł
"Niebieski ptak".

Myślę, że godne uwagi jest to; że niebieski ptak istnieje i pojawił się nawet w jednym z wierszy do filmów, a konkretnie chodzi o K-PAX (2001). 

Kevin Spacey w roli głównej czekał wtedy na drozda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz