poniedziałek, 11 maja 2015

Nominacja z 3 maja 2015 oraz Wyzwanie z 15 marca 2015

Nominacja od Crazy-mustang.blogspot.com

Pytania:

1. Możesz przez jeden dzień mieć super-moc. Którą wybierasz?

Myślę, że najlepszą naszą super-mocą jest wiara. Im bardziej w coś wierzymy tym większa magia spełnienia. Nie bez powodu się mówi wiara czyni cuda. To, że czasem nam coś nie wychodzi od razu to tak, jak zachwianie tej wiary podczas poszukiwania Ziemi Obiecanej. Ogień da się zgasić wodą, woda wysycha od ognia. Pioruny mogą spowodować ogień, ziemia jest w stanie go zasypać; jak i wodę odgrodzić od budynków, by je chronić. Po przemyśleniu, jednak, jeśli musiałabym jakąś wybrać to wybrałabym władanie wodą. By choć na jeden dzień dostarczyć ją tam, gdzie jej mają tak mało. To mieszkańców Afryki i innych regionów w nią ubogich. Jeden dzień w morzu pragnienia, lecz lepszy jeden by pomóc innym niż żaden.



2. Co sądzisz o tatuażach?

Lepsza henna niż dosłowne. Potem tylko trzeba się męczyć z usuwaniem, gdy się nam znudzi.

3. Pozytywne myślenie - faktycznie pomaga, czy to tylko gadanie?

Patrz punkt pierwszy i myślę, że wszystko jest jasne :)

4. Jakie było największe wyzwanie, przed którym musiałaś/łeś stanąć?

Uwierzyć w kogoś na tyle by postąpić tak samo; podczas gdy inni powtarzali, że tak się robić nie powinno. Doprowadzając owe osoby do milczenia w tym temacie, gdy zobaczyły, ile  swego rodzaju pozytywów to niesie.

5. Kim chcesz być w przyszłości? 

Dobrą żoną i zarazem kochanką, matką i dla dzieci niemal koleżanką

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

O matko... to banalne. Są trzy. Zdecydowanie Władca Pierścieni, a za nią zaraz Duma i uprzedzenie. Trzeci jest Zmierzch, a jakby było cztery i pięć to Harry Potter i Scarlett.

7. Co sądzisz o Facebookowych znajomościach? 

Na Facebooku nie mam prywatnego profilu tylko ten na potrzeby lepszego kontaktu z potencjalnymi czytelnikami. Znajomych, jak się ktoś przyjrzy nawet tam nie ma. Zresztą przyznajmy sobie, jeśli ktoś ma x znajomych na FB; a w wieczór płacze, bo nie ma z kim go spędzić, gdy potrzebuje z kimś powcinać chipsy i postraszyć się nawzajem podczas oglądania nawet lekkiego horroru. To na co ta cała mega społeczność w znajomych ???

8. Jak brzmi Twoje motto na każdy dzień?

Dożyj setki. Heh, wiem głupie. Ale kiedyś ktoś wymyślił, że trzeba sobie wymyślić cel życiowy. Najpierw nie przyszło mi nic do głowy. Później trzy wycieczki - nie ważne gdzie. I potem olśniło mnie: Dożyj setki. Taki bakcyl na każdy dzień, w końcu trzeba tak sobie go zorganizować by się przed nią nie znudzić. Tym, więcej więc pomysłów na rozwijanie różnych zdolności. Nawet tych, które na tę chwilę nie za bardzo wydają się potrzebne. Ale już sprawdziłam, że niektóre rzeczy przydają się nam z czasem. Więc, jak chcemy coś robić to róbmy; jeśli sprawia to nam przyjemność.

9. Masz rodzeństwo?

Yes.

10. Najlepsze, co Cię do tej pory spotkało, to...? 

Poznałam osobę, która potrafiła się najlepiej zachować ze wszystkich mi osób do tej pory poznanych w sytuacji, która tego wymagała.

11. Lubisz gdy komputerowe? Jeśli tak, to jakie i dlaczego? 

O gdach komputerowych nie słyszałam. Jeśli zaś chodzi o gry to kiedyś grałam w Simsy i Heroes, a także pojedynczo w jakieś inne gry. Nie jest to, jednak dla mnie jakaś specjalna forma rozrywki. Nie mogę, jednak powiedzieć; że nie lubię. Najpewniej, jakbym znalazła jakąś co by mi się naprawdę spodobała to pewnie bym w nią trochę pograła.

Nominuję czytelniczki, pytania są te same co zadano mi:
Wesoły Kostek
Paula
Jeanne


Kilka słów o mnie i blogu, czyli zostałam nominowana do wyzwania przez:
Kaiserin-sissi.blog.onet.pl

Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga o wierszach filmowych?
Dlaczego? Dlaczego ? Po raz n-ty to piszę, i po raz n-ty się z tego śmieję - Znajomi. Jeden kumpel co stwierdził, że powinnam iść na humanistykę - mimo, że raczej nie za dużo z nią mam wspólnego. I jeszcze jakaś znajoma i chyba z jeden znajomy. Miałam publikować wiersze. A, jak ktoś czyta czasem i teraz to mówi, że powinnam publikować. No i się publikują. Na blogu. Wprawdzie przydało by się, jakieś wydawnictwo, co by je walnęło drukiem to i pieniądz by do kieszeni może poszedł. Może i dość duży; ale póki co dobre, że chwalicie i czytacie. 

Dlaczego Wiersze filmowe? 
A dlaczego wiersze ? Od tak zaczęłam skrobać do szuflady. A, że zdania według polonistek koszmarnie długie mi wychodziły chyba dlatego ta forma pisma bardziej mi przypadła do gustu. Mimo, że jak już tam ktoś komentował. Ani to rymy częstochowskie, ani jakieś tam, a moja twórczość własna. Ale przynajmniej własna, nie z sufitu. Ponadto, dlaczego filmowe ? Bo filmy uwielbiam, a jak dało się pewnie zauważyć muzykę filmową szczególnie.

Jak zaczęło się blogowanie, i czy było dla Ciebie czymś trudnym?
Blogowanie zaczęło się od kilku blogów dla kogoś. Potem małego bloga z ok 4 stron o pewnym kraju. I tak przyszedł pomysł na bloga z wierszami, który kontynuowany jest do dziś tylko na obecnej platformie...

Co chciałabyś, aby wydarzyło się w przyszłości, dotyczącego Twojego bloga?
Może taki million, jak Twój :) (Mówię o Kaiserin Sissi) Myślę, żeby mu nie zaszkodził.

Blogi fanowskie, które często odwiedzasz?
Trochę ich jest, ale myślę, że tego o Pamiętnikach Wampirów, Twojego o Sissi, Tajemnicy Locmarie Rudej i E-Watson nie mogę pominąć. A reszta etc.

Czy spotkałaś swojego idola w realu? Jeśli tak opisz to spotkanie.
Kiedyś bardzo lubiłam programy kulinarne. W sumie na swój sposób lubię je i teraz, tylko mniej oglądam. Widziałam ostatnio jednego z prowadzących taki program, akurat z tych co oglądałam kiedyś. Mijał mnie na ulicy, przynajmniej człowiek był taki podobny. Szukał chyba parkometru, jak wynikało z zachowania. Przypadek, ale bardzo miły; bo od razu wspomniałam tego dnia w pamięci program, który z jego udziałem tak się fajnie oglądało. To najbliższe czasowi obecnemu z takich spotkań, dlatego to je właśnie opisałam, a nie inne.

Do blogowego wyzwania nominuję:
Ruda należy Ci się :)
Alice jesteś kolejna :)
Crazy Mustang dopiero podesłałaś mi jedną, więc wiem; że dopiero jedną miałaś. Dam Ci chwilę wytchnienia :)

*Pytania są te same co zadano mi. Pojedyncze należy odmienić pod swojego bloga (np. Dlaczego opowieści kryminalne, Dlaczego Emma Watson - Gdy u mnie jest Dlaczego wiersze filmowe )

***
Ten post znalazłeś m.in. po słowie:

  • nominacja bloga
  • nominacja wyzwanie
  • wyzwanie bloga
  • wyzwanie nominacja

8 komentarzy:

  1. A gdzie pytania dla tych ,których nominujesz? :P ja i tak w tym udziału nie biorę, brak czasu, chociaż tutaj widzę ,ze nie jestem nominowana, a poinformowalas mnie o nominacji na wampirze... <3 weny Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, ja też dopiero po pewnym czasie odpowiedziałam (jak widać w przypadku Kaiserin minęły około 2 miesiące). Traktuj to w takim razie, jako wyróżnienie.

      ps. Jak widać w poście nominacje umieściłam dwie. A Ciebie po pseudonimie w pierwszej z nich. Teraz specjalnie wyróżniłam innym kolorem :)

      Usuń
    2. Aaaa z komórki wchodzę i nie widziałam , te telefony... No oki.
      odpowiem jak wrócę do domu <3

      Usuń
    3. Patrzyłam w telefonie wtedy, wiec nie widziałam. Odpowiadam, ale nie nominuję...

      Jako, że mam trzy blogi ( a nominowałaś mnie na wampirach, odpowiem pod kątem właśnie tego bloga.

      1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga o wampirach?

      - Ponieważ je kocham !!! I pragnęłam otworzyć opowiadanie własne o nich.

      2. Dlaczego wampiry?

      - ta sama odpowiedz, co na górze -,-

      3. Jak zaczęło się blogowanie, i czy było dla Ciebie czymś trudnym?

      - jakoś spontanicznie, czytałam opowiadania w internecie ( jeszcze jak był blog.onet.pl ) i wtedy ( w 2008 roku ) założyłam bloga o miłości dwóch wampirzyc... potem już jakoś leciało. Było ciężko na początku - nigdy nie jest łatwo - ale jakoś daję i dałam radę. Robię to co kocham.

      4. Co chciałabyś, aby wydarzyło się w przyszłości, dotyczącego Twojego bloga?

      - Mieć większą ilość czytelników ( tych prawdziwych ) , oraz abym doprowadziła opowiadanie do ponad 100 rozdziałów.

      5. Blogi fanowskie, które często odwiedzasz?

      wakerlings-life.blogspot.com - o kryminale
      naprzeciw-siebie - ff potterowskie, które od dłuższego ,,niestety'' czasu jest zawieszony
      pamietaj-mnie
      oraz twój ( w miarę możliwości, gdyż mam mnóstwo blogów do nadrabiania )

      6. Czy spotkałaś swojego idola w realu? Jeśli tak opisz to spotkanie.

      nie. i raczej nigdy do tego nie dojdzie, gdyż mój idol mieszka w Helsinkach...

      Usuń
  2. Ojej, dziękuję za nominację :) nie spodziewałam się ;)
    mam bardzo podobne zdanie nt. facebooka, aczkolwiek ma jeden pozytyw - szybka komunikacja i łatwe jednoczenie ludzi, zbierających się w określone grupy w danym celu (np. protesty, zainteresowania itd.).
    Pozdrawiam!
    Jeanne
    www.kaiserin-sissi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominacje, ale już odpowiadałam na te pytania: http://e-watson.bloog.pl/id,346478311,title,1173-Challenge,index.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za nominację i wkrótce postaram się odpowiedzieć na pytania.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń