piątek, 12 lutego 2016

Jab Tak Hai Jaan - Życie usłane pasją

Usłysz mnie, usłysz mnie,
życie usłane pasją realizuje Cię,
Usłysz mnie, usłysz mnie,
życie usłane pasją realizuje Cię.
Jeśli kochasz tańczyć,
nie milcz o tym, tylko tańcz,
Jeśli kochasz śpiewać, śpiewaj rzewnie piosenki,

jeśli w Twoim życiu modły są ważne,
wiedz, że każdy ma swoje silne strony i także lęki.
Ale dopiero życie pasją niesie spełnienie,
bo nawet, jeśli spełni się najskrytsze marzenie,
to zachwytu takiego nie będzie, jakbyś chciał,
ani radości, jaką zdawało by się, żebyś miał.
Jeśli kochasz podróże, podróżuj i ile w Twojej mocy zrób,
by podróży w przyszłości wydarzył się przepiękny cud.
Jeśli kochasz rozbrajać miny, to je rozbrajaj ku uciesze Twojej
i reszty świata,
lecz pamiętaj też, że pasja tylko spełni Ciebie,
więc, jeśli... więc, jeśli...wiesz, że masz inną ścieżkę dla siebie,
to ta spełnioną drogą nie będzie, wejście dopiero na tą Twoją Cię rozwinie,
da skrzydła, pozwoli chodzić po wodzie, czy też latać w snach po niebie,
doda energii na każdy dzień, na każdy dzień dla Twojego otoczenia i Ciebie.
Dlatego... usłysz mnie, usłysz mnie,
realizuj, realizuj, realizuj w życiu się...
(luty 2016)




Polecam tym samym do posłuchania piosenkę utrzymaną w rytmie pop z "Jab Tak Hai Jaan"
Nakręca na początek dnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz