wtorek, 30 grudnia 2014

Sylwester w Nowym Jorku: Sylwester

Bo nawet w Sylwestra potrafią być innymi zdarzenia,
bo nawet w Sylwestra świat się już na nowy zmienia.
I tak historie się mogą ułożyć przed czasem,
partnerzy powracający do siebie,
rodziny spokojem wypełnione,
tajemnice serc ot wyjawione.
Życzenia spełniające się, mimo, że gwiazdka...?
Już przy przecież była.
Tak. Ale nawet gwiazdka mogła nie przewidzieć
czasu i się nie wyrobiła.
Witając, więc Nowy Rok, a świętując jeszcze podczas Starego,
może się, więc wydarzyć coś niezwykłego, nieoczekiwanego.
Biorąc, więc każdy kieliszek szampana,
bądź słodki nie duży poczęstunek do ręki,
delektujcie się nimi, bo w przyszłym roku,
inna barwa podkreśli jego smaku wdzięki.
Zmysły zaś dotyku zostaną też nakarmione,
gdy pójdziecie w tan, bądź mąż przytuli żonę.
Gdy dzieci wybiegają się po balowej sali,
a sztuczne ognie oświetlą niebo w oddali.
(grudzień 2014)
Propozycja w sam raz na Sylwestra, szczególnie dla tych, którzy nie widzieli, a zostają wtedy w domu. Doborowa obsada, a wśród niej: Lea Michele, Zac Efron, Sofia Vergara, John Bon Jovi, Ashton Kutcher aktor, Halle Berry, Robert de Niro, Hilary Swank i wielu innych. Kilka wspaniałych historii, nie tylko miłosnych. Trafiamy zarówno do szpitala, jak i rodzinnego domu. Zwiedzamy część Nowego Jorku z pewnymi bohaterami realizującymi marzenia jednego z nich (w sumie to jednej, ale to taki szczegół). By trafić też tam, gdzie jest największy szum i odliczanie. Odliczanie czasu do Nowego Roku.

Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

Udanych Zabaw Sylwestrowych :)


Posta znalazłeś m.in., dzięki:

  • Ashton Kutcher aktor

10 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego filmu i chętnie zobaczę, wystarczy mi jedno nazwisko -R.de Niro i nic więcej...jak zwykle przepiękny wiersz... wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Wiersz jak zawsze ładny.
    Wszystkiego dobrego i udanego sylwestra :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz za tą zwłokę, lecz niecodziennie wchodzę na neta, mam też obowiązki w domu i życiu prywatnym. Teraz w okresie świąteczno-sylwestrowo-noworocznym już w ogóle. A w przyszłym tygodniu mam egzamin z kosmetyki -,-

    Wiersz bardzo ładny, film oglądałam i jest bardzo ciekawy :)
    Ja na szczęście nie będę musiała spędzać czasu przed TV, jadę do przyjaciółki. :) życzę udanej imprezy i lecę nadrobić wiersze u cb. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny wiersz i idealnie pasuje na sylwestra.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na wiersz, taki zamykający nam ten rok 2014. Świetny był dla mnie ten rok, ale miło byłoby gdyby przyszły był jeszcze lepszy.
    Szczęśliwego nowego roku i jeszcze lepszych wierszy niż w tym. Udanego sylwestra i wszystkiego co najlepsze! :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny wiersz :) idealny na sylwka :)

    NN

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny wiersz :) a filmu niestety nie oglądałam, ale z przyjemnością to nadrobię :)

    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze dobrze się bawiłaś w Sylwestra :D
    NN na http://hungergames-fans.blog.pl/ i http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemnie mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń